Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Pjottr

Wat is dat toch met die mensen die voor een poep en een scheet een ander naar een andere wereld willen helpen. Als je je maar enigzins op de tenen getrapt voelt is het al "ik maak je af".
Verdraagzaamheid is ver te zoeken. De mensheid takelt af. Leven op deze aardkloot is beslist geen sinecure meer.

As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

boomerang

Citaat van: bananacreek op woensdag 10 april 2013, 16:28:07
Kreeg een text vanmorgen van een ander forumlid hier in de buurt dat zijn duitse buurman en zijn zoon hem van het leven wilden beroven en hij is nu niet meer online............... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Toch maar mobiliseren?................. :jajaja: :jajaja:



Op weg naar het zuidelijk front.............. :thumb: :thumb: :happy: :happy:


Dat is zeer gevaarlijk spel wat die mof speelt.......en een zeer domme zet.....want hij heeft geen geld meer om slag te leveren in de rechtbank en als de NBI wordt ingeschakeld gaat hij het gevang in ZONDER BAIL (commelec related).......... :happy: :thumb: :thumb:

Kan zijn foto op dit moment even niet vinden............. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:









Om eventuele misverstanden te voorkomen, het betreft in bovenstaande kwestie niet mijn 'sympathieke' Duitse buurman.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Ronny55

Citaat van: Pjottr op woensdag 10 april 2013, 16:58:27
Wat is dat toch met die mensen die voor een poep en een scheet een ander naar een andere wereld willen helpen. Als je je maar enigzins op de tenen getrapt voelt is het al "ik maak je af".
Verdraagzaamheid is ver te zoeken. De mensheid takelt af. Leven op deze aardkloot is beslist geen sinecure meer.
Ooit zei iemand...
"Er is geen enkele zaak waavoor ik bereid zou zijn te moorden, maar er zijn meerdere zaken waarvoor ik bereid ben te sterven"
           Mahatma Ghandi
Dat is nu nog zo , alleen ...25000 tot 50000 php en je heb Profs die doen het wel voor je  :denk:  :weetikniet:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Deep Throat

Citaat van: Pjottr op woensdag 10 april 2013, 16:58:27
Wat is dat toch met die mensen die voor een poep en een scheet een ander naar een andere wereld willen helpen. Als je je maar enigzins op de tenen getrapt voelt is het al "ik maak je af".
Verdraagzaamheid is ver te zoeken. De mensheid takelt af. Leven op deze aardkloot is beslist geen sinecure meer.
Bij de moslims staat het zelfs in hun boekje en daar komen er steeds meer van.

Filipino's hebben ook een "eergevoel" wat soms alleen met de bolo te beslechten is en als je de rijken niet met rust laat kan het zomaar een gelopen race zijn. Het interesseert ze toch geen donder die buitenlanders.

Ach en Dumaguete City is niet meer de City of Gentle People, je lacht je een breuk. Het is eerder de City of Losers.

bananacreek

CitaatFilipino's hebben ook een "eergevoel" wat soms alleen met de bolo te beslechten is en als je de rijken niet met rust laat kan het zomaar een gelopen race zijn. Het interesseert ze toch geen donder die buitenlanders.

Ach en Dumaguete City is niet meer de City of Gentle People, je lacht je een breuk. Het is eerder de City of Losers.

Moet ik het helemaal mee eens zijn...City of Gentle Bullets


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek