Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


a007esprit

Wie van de Dumaguete leden weet wat er met Roody van het bekende forum gebeurt is ??   :confused2: verdwenen  :weetikniet:
allerlei verhalen gaan de ronde  :weetikniet:

callebaut

Citaat van: a007esprit op zaterdag  6 april 2013, 21:20:08
Wie van de Dumaguete leden weet wat er met Roody van het bekende forum gebeurt is ??   :confused2: verdwenen  :weetikniet:
allerlei verhalen gaan de ronde  :weetikniet:


Geruchten doen de ronde dat Rhoody zou teruggekeerd zijn naar Duitsland om zijn vader te gaan bezoeken , doch er is veel onduidelijkheid. Iedereen ligt er maar op los te gissen. Misschien dat onze plaatselijke reporter ( Bananacreek ) meer helderheid kan brengen.

bananacreek

Citaat van: a007esprit op zaterdag  6 april 2013, 21:20:08
Wie van de Dumaguete leden weet wat er met Roody van het bekende forum gebeurt is ??   :confused2: verdwenen  :weetikniet:
allerlei verhalen gaan de ronde  :weetikniet:

Ik vernam een dag of twee geleden dat hij met de noorderzon vertrokken was wegens doodsbedreigingen, maar ik zag hem een week of twee geleden nog met een vrouw op zijn motor.

Of die bedreigingen betrokken waren met het feit dat hij problemen had met de eigenaars van Guavatel weet ik niet want ik sprak met die eigenaren vorige week en die wilden daar niet veel over kwijt en dat zijn ook geen mensen die met geweld dreigen.

Maar vergeet niet dat hij in het nabije verleden een aantal vijanden maakte onder de  :smiley-philippines: en ook sommige blanken vanwege zijn negatieve uitlatingen betreffende restaurants en andere business establishments in Dumaguete en omgeving.

Voor de rest weet ik er niets van want hij heeft me nooit gemogen sedert er een waitress hem voor verkrachting naar de rechtbank wilde brengen een paar jaar geleden, maar hij komt niet meer in de disco voor bijna een jaar dacht, en ik zou niet weten om welke redenen.

Ik heb nog nooit een woord met hem gesproken en heb er ook geen enkele behoefte aan............. :denk: :denk:

bananacreek

Citaat van: bananacreek op zondag  7 april 2013, 12:48:47
Citaat van: a007esprit op zaterdag  6 april 2013, 21:20:08
Wie van de Dumaguete leden weet wat er met Roody van het bekende forum gebeurt is ??   :confused2: verdwenen  :weetikniet:
allerlei verhalen gaan de ronde  :weetikniet:

Ik vernam een dag of twee geleden dat hij met de noorderzon vertrokken was wegens doodsbedreigingen, maar ik zag hem een week of twee geleden nog met een vrouw op zijn motor.

Of die bedreigingen betrokken waren met het feit dat hij problemen had met de eigenaars van Guavatel weet ik niet want ik sprak met die eigenaren vorige week en die wilden daar niet veel over kwijt en dat zijn ook geen mensen die met geweld dreigen.

Maar vergeet niet dat hij in het nabije verleden een aantal vijanden maakte onder de  :smiley-philippines: en ook sommige blanken vanwege zijn negatieve uitlatingen betreffende restaurants en andere business establishments in Dumaguete en omgeving.

Voor de rest weet ik er niets van want hij heeft me nooit gemogen sedert er een waitress hem voor verkrachting naar de rechtbank wilde brengen een paar jaar geleden, maar hij komt niet meer in de disco voor bijna een jaar dacht, en ik zou niet weten om welke redenen.

Ik heb nog nooit een woord met hem gesproken en heb er ook geen enkele behoefte aan............. :denk: :denk:

Maar natuurlijk is er ook geen enkel bewijs dat die bedreigingen werkelijk waar zijn en zoals al hierboven opgemerkt zijn het tot nu toe alleen maar gissingen, maar ik zal morgenavond met de manager van de disco spreken (als ze me betaald wat ze me schuldig is) en vragen wat zij weet en normaal is zij op de hoogte van alle tjis-mis hier....... :jajaja: :jajaja: :lachen:

bananacreek

Zou nu te verkrijen zijn nationwide in de National Bookstore......... :thumb:




Prijs?......

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Hoy....dat is de forum-dienstmotor, private property................... :lachen: :lachen: