Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Genoeg leuke spulletjes om fit te blijven:


Ik heb GEEN idee hoe dit precies werkt.
Zijn er mensen die uitleg kunnen geven aan deze Klootzak hoe dat werkt? :hoedjeaf: :hoedjeaf:



bananacreek

Zag een meisje geld opnemen op deze bank en ze stopte dat in een rugpack en liep eenvoudig alleen naar buiten en wachtte op een pedicap zonder bodyguard. Hoeveel? Zo te zien toch wel meer als een miljoen pesos  :jajaja: :jajaja: :thumb:
Gevaarlijk werk als er toevallig een paar gasten de zaak afloeren in de bank, zeer gevaarlijk en zo zijn er al een aantal om zeep geholpen.
Maar ik was net te laat (zoals gewoonlijk Kloot :jajaja: :jajaja:) om een foto te nemen :negatief: :negatief: :negatief:

Verbouwing is klaar  :applaus:


Nog niet aangesloten zo te zien  :negatief:


Het befaamde kastje aan (in) de muur

 

Rich

Citaat van: bananacreek op vrijdag 18 maart 2011, 14:41:21

Toen kwam er een salesgirl naar mij toe en met verbiedende stem galmde ze: " Sir, you are NOT allowed to take pictures"  :explotieren: :explotieren:



Dat gebeurt in veel winkels op de  :smiley-philippines: waarom???????? :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

Iemand een idee?

Is dat ook zo in Belgie, Nederland en Marrokko??


In sommige winkels in Belgiƫ mag dat ook niet. Het waarom niet moet ik je schuldig blijven.
Rich de Nederbelg.

Kano

In de meeste winkels en malls (Ayala, SM, MOA etc) mag je niet fotograferen omdat het priveterrein is, om veiligheidsredenen en omdat zij niet willen dat hun winkel layout wordt gekopieerd.

Voor de Ayala malls weet ik hun policy met betrekking tot fotograferen:

As a general policy, taking photos around the Ayala Malls is allowed, so long as the purpose and/or the photographer is known and does not infringe on intellectual property rights, and does not invade the privacy of other shoppers.

For safety and security reasons, our guards are instructed to approach photographers who take unauthorized pictures of the ff:
1.very specific areas that need to be secured (e.g. hallways, doorways, fire exits, stairways, ceilings, communication installations, security set ups, and other similar facilities)
2.random shoppers (this becomes an invasion of their privacy)
3.merchants' facades and unique merchandise (it becomes a competitive threat for our store owners)
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Luc

There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Johan En Elvie

Telkens we naar een Filippijnse mall gaan fotograferen we erop los en nog nooit of te nooit heeft iemand ons attent op gemaakt dat dit niet mag.
Vele security gards hebben ons al zien fotograferen zonder daar een opmerking op te maken.
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

Rich

Ja, in de malls is het meestal geen probleem. Maar in de winkels soms wel.
Toen ik twee jaar geleden in een supermarkt in Gaisano mall wat foto's aan het nemen was, kwam men mij ook vriendelijk zeggen dat het niet mag en ben ik meteen gestopt.
In een supermarkt in Masbate daarentegen, hadden ze niet liever en vonden ze het prachtig.





Rich de Nederbelg.

bananacreek

Allen dank voor de reacties betreffende het foto's nemen in winkels enz.  :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

bananacreek

Staat dit onderwerp verkeerd, graag uw correctie waar het moet staan? :atyourservice:

Animated chart here Willy   http://www.zerohedge.com/article/animated-radioactive-fallout-forecast-animation    showing radioactive contamination dispersal forecast.


Seems like it gets diluted quite quickly so even if a north wind takes it 3000km to RP it should be fairly weak by then.

The thing that worries me is if the rain brings it down  would it contaminate the rice crop?




bananacreek

Van een medeforumlid die wat problemen met upload snelheid heeft

Nee, de camera werd recht gehouden, maar het schip werd "scheef" geladen (meestal zakken Amonium-Nitrate of Copra) :jajaja:


De schoenen zijn mooi en kostten P200 :thumb: :thumb:
De Benen zijn ook mooi maar die zijn niet te koop :jajaja: :happy: :thumb: