Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Even van achter genomen.............. :jajaja: :thumb: :happy:

Maar de man in het blauw niet helemaal van de begrijpenden zijn.................. :lachen: :lachen:


bananacreek

#10164
Het Imperial begint er op te lijken.........maar mijn acetyleen is op en maandag een nieuwe (inhoud) fles kopen bij COACO (Cebu Oxygen & Acetelyne Company) @ P1250



Zuurstof en acetyleen wordt vanuit Bacolod of Cebu per schip aangevoerd (Cebu city) en daar liggen dan tientallen flessen zuurstof en acetyleen onder het dek waar de passagiers slapen.................. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :lachen:

Vroeger maakten ze de acyteleen hier op de plant in Dumaguete (Noreco Road, Magnao) maar daar zijn ze jeren geleden mee gestopt.......... 

Herbie

Citaat van: bananacreek op zaterdag 23 maart 2013, 15:09:16
Foto van de Maand:
Die mafkees reed zo met één hand weg met ook de stand nog uit staande......... :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:



De dochter dacht: " Yes Joe, my papa is a macho"..............

Zo helmen worden dus nog altijd niet gedragen en met drie op de moter kan ook geen kwaad  :thumb:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

xav

Citaat van: vvjoris op zaterdag 23 maart 2013, 07:00:56
Citaat van: bananacreek op vrijdag 22 maart 2013, 14:43:41
Citaat van: xav op vrijdag 22 maart 2013, 13:58:43
Citaat van: bananacreek op vrijdag 22 maart 2013, 12:20:46
Chocolade of GEEN CHOCOLADE?............... :negatief: :negatief:



Ok, dank u voor het advies en ik ga het zeker niet kopen............. :neeneenee: :neeneenee: :neeneenee: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Niet kopen? Alé, moet toch geproefd worden.... Hebben ze geen kleinere verpakkingen?

Is wel duur om 'geen' chocolade te zijn .... (dubbevd prijs van 'echte' chocolade in  :belgiesmiley:)

die zijn zeker niet slecht... je kan er zelfs kopen van callebaut... maar het is geen echte chocolade... wij gebruiken zelf ook van die compound, die prijs is idd wel wat hoog... de onze kost zo'n 330 peso per kilo aankoop...

bananacreek

Citaat van: Herbie op zaterdag 23 maart 2013, 15:27:34
Citaat van: bananacreek op zaterdag 23 maart 2013, 15:09:16
Foto van de Maand:
Die mafkees reed zo met één hand weg met ook de stand nog uit staande......... :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:



De dochter dacht: " Yes Joe, my papa is a macho"..............

Zo helmen worden dus nog altijd niet gedragen en met drie op de moter kan ook geen kwaad  :thumb:

Even vergeten............ :jajaja:

Vanmiddag reed ik op de motor de stad binnen (ik +drie passagiers) en zag daar een hoop mensen motoristen waarschuwen dat er een HELMEN-CONTROLE was een meter of 150 verderop..............gelijk omdraaien en.......... :benweg: :benweg: :benweg: :benweg: en een blok om gereden via Babahuba naar Bacagay............. :happy: :happy:

Dat zou me minstens 4x1500 oesos kosten..........  :ripba8: :ripba8: :ripba8:

bananacreek

Citaatdie zijn zeker niet slecht... je kan er zelfs kopen van callebaut... maar het is geen echte chocolade... wij gebruiken zelf ook van die compound, die prijs is idd wel wat hoog... de onze kost zo'n 330 peso per kilo aankoop...

Dus het forumlid Callebout importeert ook chocolade naar de  :smiley-philippines: ?


Rich

Citaat van: bananacreek op zaterdag 23 maart 2013, 15:41:45
Citaatdie zijn zeker niet slecht... je kan er zelfs kopen van callebaut... maar het is geen echte chocolade... wij gebruiken zelf ook van die compound, die prijs is idd wel wat hoog... de onze kost zo'n 330 peso per kilo aankoop...

Dus het forumlid Callebout importeert ook chocolade naar de  :smiley-philippines: ?



Ja, Callebaut chocolade is sinds vele jaren te verkrijgen in de Filippijnen. In 1985 heb ik enkele chocoladefabrieken bezocht in de Filippijnen i.v.m de opzet van een zaak en om te weten hoe die kwaliteit is, maar ik hield het snel voor bekeken want die rommel was niet te eten.

Toen al kon je Callebaut chocolade verkrijgen via Puratos (bakkerijgrondstoffen) Ik heb lange tijd contacten gehad met Puratos zowel in België als in Manila.
Rich de Nederbelg.