Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Ketelbinkie

Citaat van: bananacreek op vrijdag 22 maart 2013, 12:21:49
Mooi huis richting bergen Tanjay........ :thumb:



Is dat te koop of..en is een lokale interieur verzorgster dan bij de prijs inbegrepen! Zo maar wat vragen die mij me opborrelen. Hoor het graag. Salamat.

vvjoris

Citaat van: bananacreek op vrijdag 22 maart 2013, 14:43:41
Citaat van: xav op vrijdag 22 maart 2013, 13:58:43
Citaat van: bananacreek op vrijdag 22 maart 2013, 12:20:46
Chocolade of GEEN CHOCOLADE?............... :negatief: :negatief:



Ok, dank u voor het advies en ik ga het zeker niet kopen............. :neeneenee: :neeneenee: :neeneenee: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Niet kopen? Alé, moet toch geproefd worden.... Hebben ze geen kleinere verpakkingen?

Is wel duur om 'geen' chocolade te zijn .... (dubbevd prijs van 'echte' chocolade in  :belgiesmiley:)
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Amice

Die compound blokken worden gebruikt als chocolade om taarten etc. mee te maken, maar Xav kan dat beter uitleggen dan ik.  :biggrinn:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek

Citaat van: koy op vrijdag 22 maart 2013, 18:14:29
Je filmische kwaliteiten gaan er duidelijk op vooruit, nu veel stabieler van in een auto als uit de hand in je eerste clip.

Keep it up  :applaus:

Koy

Dank u......maar ik ben geen foto/film artiest.. :hoedjeaf:

bananacreek

Citaat van: Ketelbinkie op vrijdag 22 maart 2013, 19:54:10
Citaat van: bananacreek op vrijdag 22 maart 2013, 12:21:49
Mooi huis richting bergen Tanjay........ :thumb:



Is dat te koop of..en is een lokale interieur verzorgster dan bij de prijs inbegrepen! Zo maar wat vragen die mij me opborrelen. Hoor het graag. Salamat.

Nee niet te koop (voor zover ik weet) en pas afgebouwd en staat langs de weg achter de Tanjay Memorial park links af..en daar staan drie van zulke kasten.......meestal zijn de eigenaren de kinderen van de suikerplanters want daarachter  is het allemaal suikervelden...........

bananacreek

Citaat van: vvjoris op zaterdag 23 maart 2013, 07:00:56
Citaat van: bananacreek op vrijdag 22 maart 2013, 14:43:41
Citaat van: xav op vrijdag 22 maart 2013, 13:58:43
Citaat van: bananacreek op vrijdag 22 maart 2013, 12:20:46
Chocolade of GEEN CHOCOLADE?............... :negatief: :negatief:



Ok, dank u voor het advies en ik ga het zeker niet kopen............. :neeneenee: :neeneenee: :neeneenee: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Niet kopen? Alé, moet toch geproefd worden.... Hebben ze geen kleinere verpakkingen?

Is wel duur om 'geen' chocolade te zijn .... (dubbevd prijs van 'echte' chocolade in  :belgiesmiley:)

Voor zover ik zag alleen 1kg verpakking........... :weetikniet: :weetikniet:

bananacreek

#10156
Deze antenne staat hoog in de bergen in barangay pal-EW en wordt door de highschool gebruikt en de provider is Guavatel waarvan de manager een ex directeur is van Islacom Philippines die samen met Deutsche Telecom in de jaren '90 de glasfiber-cable langs de highway heeft gelegen in zuideijke richting.



De school is onderdeel van het Budget Department (Sec. Butch Abad) DICP - Plan en ze betalen P48 T per jaar voor iedere school.

Dit is een maatschappij die internet levert in afgelegen gebieden en van de kwaliteit zijn er verschillende meningen....







Reden dat er klachten in de bergen zijn op die lokatie is omdat de Noreco een aantal jaren geleden een contract had getekend met de NAPOCOR voor een bepaald aantal MW per maand, maar nu Dumaguete zeer snel aan het uitbreiden is (er zijn nu toch wel een vier call-centers) komt men gewoon een aantal MW tekort en er wordt wel naar IloIlo, Panay, cebu en Samar geexporteerd........... :stomstomstom: :stomstomstom:

Dit is de schotel en de "horn" waarin zich de radio transmitter bevind en deze apparaten zijn duur.......





Antenna's van Guavatel Bacagay Dumaguete





bananacreek


bananacreek

#10158
Foto van de Maand:
Die mafkees reed zo met één hand weg met ook de stand nog uit staande......... :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:



De dochter dacht: " Yes Joe, my papa is a macho"..............

bananacreek