Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek



Prayermeeting elke dag voor de opening van de zaak......................... :lachen: :jajaja:


bananacreek

Hier in Dumaguete wordt behoorlijk gestolen in de winkels............ :jajaja: :jajaja:

.




bananacreek

Met de hakken over de sloot hebben wij het ook gehaald.............. :jajaja: :jajaja: :happy: :happy:



Vrijdag laatste schooldag tot 6 juni (in die buurt)..........

bananacreek

Holy Week volgende week, en hij had me toch in de gaten........... :lachen: :lachen:

Veel zaken gesloten op donderdag tot zaterdag maar lang niet zoveel als 30 jaar geleden.............


bananacreek

Gisteren was ik uitgenodigd door het medelid Boomerang voor een feestje te ere van de graduation van deze jonge man............ :congratualtionsis0: :congratualtionsis0:




bananacreek

Uitstekend voedsel en Boomerangh liet me een voorproefje doen van iets wat ik nog nooit had gezien, namelijk QUAIL-eggs met gehakt daaromheen en smaakte uitstekend en ik stelde voor om de hele schaal in beslag te nemen voor scientific onderzoek, maar hij trapte daar niet in............... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:




bananacreek

#10107
Dit is een Duitse dame met een  :smiley-philippines: vriendin............. :jajaja: :jajaja:

Die Duitse dame is een vriendelijke vrouw die ongelofelijk goed de Engelse taal beheerst.......... :thumb: :thumb:

Daarnaast een heel intellegente vrouw die je niet zomaar even belazerd....... :neeneenee: :neeneenee:

De  :smiley-philippines: vriendin is een stil maar viendelijk meiske met zeer mooie benen............. :thumb: :thumb: :happy:......... :denk: :denk:

De vrouw is jarenlang Dj geweest in duitsland.............. :thumb: :thumb:




bananacreek

.

De Opperbevelhebber tussen enkele van zijn gasten............. :atyourservice: :atyourservice:


bananacreek

.

Natuurlijk zijn de honden van de buren ook van de partij............ :jajaja: :lachen: