Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Pjottr

#10070
Citaat van: Herbie op vrijdag 15 maart 2013, 23:52:29
Citaat van: Budgie op vrijdag 15 maart 2013, 22:13:33
Citaat van: Herbie op vrijdag 15 maart 2013, 14:08:04

Zo zie je maar je hebt ze veel te veel verwend :negatief: je moet tonen wie de boos is :banned:


Sorry Herbie Een hond heeft een baas, een mens een partner
En als je denk dat een Filipina een slavin is hoop ik dat je er een keer een tegen het lijf loopt die echt kwaad word   :kwaad19rm5:  :shoot13lj7: Je gedraag je als  :nazi:

Jullie moeten eens leren lezen, wie spreekt hier over een BAAS :ikkeniebegrijp: :weetikniet:
En mij gedragen als een :nazi: , wat is daar verkeerd aan. Je mag blij zijn dat die er waren in de tijd anders zou het nu heel heel anders zijn.

Wat bedoel je dan met wie de BOOS is Dat schrijf je en ik dacht dat is een clerical error en bedoel je BAAS
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

bananacreek

#10071
Hier komen al de matten van mijn garage en in de wagens en aanhangers vandaan en dit is een mattenfabriekje in Bacagay en eigendom van een Australian (die hier niet woont nu) en voor een gevlochten rubbermat van 1,2m x 2.9m betaal ik P1350 zegge en schrijve......... :jajaja:



Kwaliteit: toch wel goed dacht ik zolang je maar niet gaat snijden en knippen zonder die cuts weer te vulcaniseren.

Materiaal: Oude autobanden


Maar business is niet meer wat het geweest was............


bananacreek

Hoe doen ze het?

Mat wordt gevlochten zoals op deze foto en gaat later onder een soort hete pers......... :thumb: :thumb:


bananacreek

Verjaardags cadeau voor Zijne Hoogheid Bommel...........nieuw asphalt boven op het oude beton (ongeveer 35 jaar oud) in Bacong........+ wegverbreding van 50 cm aan beide kanten............ :thumb: :thumb:

Legt er inderdaad mooi bij en Bacong highway heeft al een veleden van redelijke wegkwaliteit want ook tussen San Miguel en Dauin is het leuk asphalt.... :thumb: :thumb:



USE ONE LANE.....everybody stop...ambulance coming from Bacong direction................ :jajaja: :jajaja: :lachen:

bananacreek

Meer foto's?............... :picsplease: :picsplease: :picsplease:



Kranten?.................. :lachen: :lachen:

Gaat allemaal weer om Santo Papa en ik moet daar niet al teveel van hebben.......... :neeneenee: :neeneenee:

Cardinal Helmuth Spercibonius was mijn favorite maar ze hebben hem links laten leggen omdat hij niet corrupt is........... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :negatief: :negatief: :negatief:


bananacreek


bananacreek

Weer een groep bikers in town..........SATUDARAH?........... :weetikniet:.. :weetikniet:

Dit zijn allemaal  :smiley-philippines: en komen van alle kanten op de  :smiley-philippines:

Dit zijn meestal professionals zoals Lawyers, doctors, enzenz.





Zelfs eentje in de Painitan............. :thumb: :thumb:

Kijk vrouwtje met de hand voor het gezicht, het gaat om die motor.................niet om jou..... :jajaja: :jajaja:



Maar misschien is dit helemaal geen biker?

bananacreek


bananacreek

Hij (cardinal Tagle) ziet er niet gelukkig uit........... :lachen: :lachen:

Next time better bossing?.............. :weetikniet: :weetikniet:





Ronny55

Citaat van: bananacreek op zondag 17 maart 2013, 09:37:59
Weer een groep bikers in town..........SATUDARAH?........... :weetikniet:.. :weetikniet:

De internationale conventie is dit jaar in Bacolod , dacht in April 5 to 7 , dan mag je 4 en 5 april hopen bikers verwachten in Dumaguete, zo ongeveer heel bikend Mindanao zak dan af naar Dapitan voor de Ferry naar negros.

..........SATUDARAH?........... Dat is een internationale motorclub met banners over de hele wereld , zoals de Hellangels.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.