Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Ik loop elke dag van mijn bunker naar de binnenstad (4 km) en er is een nieuwe klant in de stad die de Klootzak er even uit probeerde te lopen en met zijn :smiley-philippines: bodyguard achter zijn kont............ :lachen: :lachen:



De  :smiley-philippines: was in een woeste bui want hij kon Joe niet bijhouden en moest regelmatig in de looppas om zijn "master" bij te houden.......... :lachen: :lachen:

De Blanken lopen wel aan de "goede" kant van de weg, want een hoop  :smiley-philippines: lopen met het verkeer komende van achter en dat is hier levensgevaarlijk.............. :ripba8: :ripba8:

Deze makker zie ik wel vaker en is wat onvriendelijk of verlegen......... :weetikniet: :weetikniet:


Wordt vervolgd:

bananacreek

Vervolg Dumaguete vierdaagse............ :lachen: :lachen:

Ok Joe, dat is goed...voor het oversteken eerst even goed naar links en rechts kijken en niet zomaar voor de kat zijn kont de weg oversteken............... :applaus: :applaus: :thumb: :thumb:



De bodyguard liep maar te teksten maar Joe liep gestadig door en trok zich niets aan van de snuiter........ :lachen: :lachen:



Velen  :smiley-philippines: worden door hun gsm geleefd................ :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:


bananacreek

#10042
Je denkt de Klootzak er uit te lopen?

Dan moet je wat vroeger opstaan Joe............ :jajaja: :jajaja:




Wat geen we nou krijgen?
Je geeft het op?...................... :lachen: :lachen: :thumb: :thumb: :happy:

Hij bezweek voor een hamburger van 23 pesos.................. :lachen: :lachen: :thumb: :thumb:



Ok, next time better Joe, maar je bent een goede loper............... :thumb: :thumb: :thumb: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

bananacreek



Vroeger moesten we op de KMS in Weert vaak op velddienst en dan moesten we met volle bepakking en gasmasker lopen in de richting van Hamond- Achel en dan reed de instructeur achter ons op de sportfiets..........  :negatief: :negatief: :negatief:







Maar we hadden ook een Indo sergeant op de Commando cursus in Roosendaal die eerst de rioolbuis inging en toen wilden we maar al te graag hem voorbij steken en dat was een reuze vent die liet zien dat hij het ook kon....




bananacreek

Hier stond ook da Klootzak ook iedere dag op appél in de jaren '66-'67-'68-'69

Maar toen waren er nog geen vrouwen op de KMS zoals op deze foto (van internet)............ :neeneenee: :neeneenee:




:offtopic: :offtopic: :offtopic: :offtopic:................... :benweg: :benweg: :benweg:

bananacreek

Citaat van: Ronny55 op donderdag 14 maart 2013, 07:55:01
Citaat van: bananacreek op woensdag 13 maart 2013, 17:13:17
Sluitingstijd met een bonustrack............ :jajaja: :atyourservice:

[yt=640,505]U2DBcbZc3ck [/yt]

Dat waren de jaren '60 toen ik nogal veel in Den Haag kwam op de Antheunis straat 47 kwam waar mijn vriendin woonde (een Indo meisje en zeer mooi), maar toen was ik al een "volwassen domme Klootzak" want ik was te verlegen.... :lachen: :lachen: :crazy: :crazy: :crazy:


Mariska Veres , Eind jaren '60 begin '70 was het voor mij het meisje van mijn dromen. Buiten mijn bereik uiteraard,  maar was er "smoorverliefd" op. :lachen:
Jaar of tien terug heb ik nog eens gezien in eindhoven....Haar leren pakje paste van geen kanten meer.....Ze was een "beetje" in de breedte uitgelopen.
2006 is ze overleden dacht ik.




boomerang

Citaat van: bananacreek op donderdag 14 maart 2013, 12:22:08
.

Ze zijn dit toch even vergeten in de nieuwe Pauselijken wardrobe?................ :weetikniet: :weetikniet:





Inmiddels is de nieuwe paus dus bekend:

"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

bananacreek

Holy Leopard...Mr. Bean is de nieuwe Paus?.................... :thumb: :thumb: :happy: :happy:



[yt=640,505]bzNjZ1LjkF0 [/yt]

bananacreek

SWAT team attack Part 2.................. :lachen: :lachen:

[yt=640,505]xk6FUHiNv6o [/yt]

bananacreek

SWAT Team attack deel 3...........

[yt=640,505]egJOfZqNZ1k [/yt]