Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Kano

Een lechon de leche kost ongeveer P 3000 en lechon baboy ongeveer P 4000, afhankelijk van het gewicht

:hoedjeaf:

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek


Pjottr

Citaat van: bananacreek op woensdag 13 maart 2013, 12:25:18
Weer zwarte rook dus ik ben nog niet gekozen................. :negatief: :negatief: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Hier stoken ze eierkolen?.....de schoorsteen zit verstopt?.......... :ikkeniebegrijp: :weetikniet:


Ik snap niet dat hele volkstammen hier in hetrapt zijn. De K kerk heeft totaal niets maar dan ook niets met Godsdienst te maken
Het gaat gewoon om ordinair geld en macht. De poppenkast erom heen is een dekmantel voor allerlei mafia praktijken en Pedofilie
Ze zijn stik rijk terwijl de volgelingen kreperen
Om  van je zonden verlost te worden mag je afhamkelijk van het soort zonde een aantal wees gegroetjes bidden en vooral geld storten
Grove zonden veel geld Kleine zonden minder veel geld.
God nog an toe ik maak me witheet om deze diefstal
Geld en geld en ziekelijke pedofilie dar staat die K kerk voor. Ze heulen met de mafia en hebben zogenaamde Gods Bankers die net zo corrupt zijn als de gewone ambtenaren uit de politiek.
Hoezo geloof Hoezo godsdienst????
Walchelijk dit gedoe.
Dit moest ik ff kwijt
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

Johan En Elvie

Misschien moet de kerk eens die filippijnse kardinaal kiezen als nieuwe paus.
Een paus uit het corupste land van de Werled dat zou nog wat zijn voor hun geloofwaardigheid te versterken.
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

bananacreek

Citaat van: Pjottr op woensdag 13 maart 2013, 14:05:57
Citaat van: bananacreek op woensdag 13 maart 2013, 12:25:18
Weer zwarte rook dus ik ben nog niet gekozen................. :negatief: :negatief: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Hier stoken ze eierkolen?.....de schoorsteen zit verstopt?.......... :ikkeniebegrijp: :weetikniet:


Ik snap niet dat hele volkstammen hier in hetrapt zijn. De K kerk heeft totaal niets maar dan ook niets met Godsdienst te maken
Het gaat gewoon om ordinair geld en macht. De poppenkast erom heen is een dekmantel voor allerlei mafia praktijken en Pedofilie
Ze zijn stik rijk terwijl de volgelingen kreperen
Om  van je zonden verlost te worden mag je afhamkelijk van het soort zonde een aantal wees gegroetjes bidden en vooral geld storten
Grove zonden veel geld Kleine zonden minder veel geld.
God nog an toe ik maak me witheet om deze diefstal
Geld en geld en ziekelijke pedofilie dar staat die K kerk voor. Ze heulen met de mafia en hebben zogenaamde Gods Bankers die net zo corrupt zijn als de gewone ambtenaren uit de politiek.
Hoezo geloof Hoezo godsdienst????
Walchelijk dit gedoe.
Dit moest ik ff kwijt

Het zijn u vergeven voor deze keer, maar 36 Wees Gegroetjes (voor middernacht vanavond) zijn wel op zijn plaats........... :jajaja: :jajaja:





bananacreek


Pjottr

Citaat van: Johan En Elvie op woensdag 13 maart 2013, 14:20:59
Misschien moet de kerk eens die filippijnse kardinaal kiezen als nieuwe paus.
Een paus uit het corupste land van de Werled dat zou nog wat zijn voor hun geloofwaardigheid te versterken.

Als dat gebeurd worden alle nieuwe huidige ontwikkelingen in een keer terug geschopt naar de middeleeuwen
Het land zal dan niet meer verder ontwikkelen en er zal nog meer aids komen
De kerk hier houdt iedereen hier voor de gek
Liever honderduizenden doden door aids dan kapotjes gebruiken
Walchelijk
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: Pjottr op woensdag 13 maart 2013, 14:05:57
Citaat van: bananacreek op woensdag 13 maart 2013, 12:25:18
Weer zwarte rook dus ik ben nog niet gekozen................. :negatief: :negatief: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Hier stoken ze eierkolen?.....de schoorsteen zit verstopt?.......... :ikkeniebegrijp: :weetikniet:


Ik snap niet dat hele volkstammen hier in hetrapt zijn. De K kerk heeft totaal niets maar dan ook niets met Godsdienst te maken
Het gaat gewoon om ordinair geld en macht. De poppenkast erom heen is een dekmantel voor allerlei mafia praktijken en Pedofilie
Ze zijn stik rijk terwijl de volgelingen kreperen
Om  van je zonden verlost te worden mag je afhamkelijk van het soort zonde een aantal wees gegroetjes bidden en vooral geld storten
Grove zonden veel geld Kleine zonden minder veel geld.
God nog an toe ik maak me witheet om deze diefstal
Geld en geld en ziekelijke pedofilie dar staat die K kerk voor. Ze heulen met de mafia en hebben zogenaamde Gods Bankers die net zo corrupt zijn als de gewone ambtenaren uit de politiek.
Hoezo geloof Hoezo godsdienst????
Walchelijk dit gedoe.
Dit moest ik ff kwijt
pieter leest je vrouw ook op dit forum? of is zij niet van het houtje haha. maar het is nu eenmaal de waarheid dat ben ik met je eens.
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Deep Throat

Citaat van: Pjottr op woensdag 13 maart 2013, 14:05:57
.....Om  van je zonden verlost te worden mag je afhamkelijk van het soort zonde een aantal wees gegroetjes bidden en vooral geld storten
Grove zonden veel geld Kleine zonden minder veel geld.
God nog an toe ik maak me witheet om deze diefstal
Geld en geld en ziekelijke pedofilie dar staat die K kerk voor. Ze heulen met de mafia en hebben zogenaamde Gods Bankers die net zo corrupt zijn als de gewone ambtenaren uit de politiek.
Hoezo geloof Hoezo godsdienst????
Walchelijk dit gedoe.
Dit moest ik ff kwijt
Mooi, ik zie hier de wederopstanding van Luther. Ben je van die club? Ik denk het niet maar je zou het kunnen opperen.
Of die veel beter is (preken voor hel en verdoemenis) is nog maar de vraag.
Overigens ben ik net zo anti-klericaal, maar wat ik me de laatste tijd wel realiseer is dat afgeven op deze club de implementatie van een nog bizardere club zeer sterk bevordert.

Vroeger hield ik van cabaret maar het is over. Ze durven wel alles te verketteren wat aan de orde is maar van de islam blijven ze keurig af.
Ik zou bijna katholiek worden.

Luke