Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

gosternokke

Citaat van: bananacreek op donderdag 17 maart 2011, 11:58:01
Citaat van: xav op donderdag 17 maart 2011, 08:39:44
scheef of niet scheef... altijd mooi om te zien... gewoon doorgaan met klikken Creek... niks van aantrekken...  :thumb:

Ok, na lang nadenken heb ik besloten om voorlopig door te gaan (tot de 20.000?)  :atyourservice:

Vooral zo doorgaan Creek :thumb:  Ik geniet altijd van je mooie kiekjes.   En graag wel af en toe van die mooie foto,s erbij  wat je dan ,, arbeidsvitaminen ,, noemt erbij    :lachen:

bananacreek

Heb iets meer dan 200 foto's uit Cebu en onderweg, maar daar begin ik morgen aan. Eerst biljarten in de disko straks.
Maar uit die foto's vallen er natuurlijk een aantal vanaf, speciaal de nachtfoto's en nog niet eens de scheve foto's hierbij genoemd. :negatief:

Zeker de nachtfoto's vanaf het schip: gewoon ROTZOOI

Maar een paar andere kunnen er nu wel op:

In de krant stond dat BETADINE en jodium-tabletten in een aantal Zuid-Oost Azie landen op de zwarte markt tegen ZEER hoge prijzen weren verkocht, maar hier in Dumaguete city nog niet zo'n probleem dacht ik.

Betadine zou dan op de keel moeten worden ingesmeerd op de hoogte van de Thyroid in geval van een radioactive fallout ?? Zou dat werken?

TER KOOP

Betadine 120 ML @ â,¬ 430 (minimum bid) per stuk  :thumb: :thumb:  :thumb: :happy:



bananacreek

 
@ Gosternokke: Vooral zo doorgaan Creek :thumb:  Ik geniet altijd van je mooie kiekjes.   En graag wel af en toe van die mooie foto,s erbij  wat je dan ,, arbeidsvitaminen ,, noemt erbij    :lachen:

Ok dank u en ik zal mijn best doen  :hoedjeaf: :hoedjeaf:


bananacreek


bananacreek

Een Duet  :thumb: :thumb: :thumb:

De man op de guitar ramde er flink op los zoals DUAN EDDY  :thumb: :jajaja:




bananacreek

Weer iets nieuws met de LTO om de nieuwe (soms slechte kwaliteit) betonwegen te beschermen vooral omdat er in Negros Oriental nu ongelovelijk veel zware vrachtwagens rondrijden en dan nog niet gesproken betreffende de Suger Cane hauling Trucks




Nu stond ik er wel scheef achter zo te zien  :negatief:

bananacreek

Radioactieve problemen op komst?????
Nee, we blijven gewoon doorwerken
Nog geen paniek hier maar het blijft spannend en het hangt ook van de richting van de wind af ?



bananacreek

Sommige mensen zeggen hier dat alle ellende voortkomend uit Japan een "ACT OF GOD" is  :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Dus hier maar aan meedoen? Dan heb ik de Betadine niet meer nodig ? :thumb:


Maar dan ook maar gelijk de gehele waarheid vertellen????????????







bananacreek

 :offtopic: Van een vriend in Engeland ontvangen:
Willy -  I don't know if you are following this event but it seems like the worst threat is not from the reactors.... it is from the large amount of spent fuel rods stored on the site.

Good article here -   http://www.zerohedge.com/article/detailed-look-spent-fuel-rod-containment-pools-fukushima



bananacreek

Citaat van: Digos op donderdag 17 maart 2011, 12:20:30

creeck.....moest je toch gevoelens hebben of toch aan't kijken zijn naar passerende mooie benen terwijl je een foto neemt.....en ie is wat scheef wala problema!!

Luc zorgt er hier wel voor....en maakt wat scheef....recht word  :lachen:

:thumb:


Ok, dank, dan toch redding in zicht  :atyourservice: :hoedjeaf: :hoedjeaf: