Ford garage rekent 15k PHP voor nieuwe accu

Gestart door Antonio, donderdag 24 november 2022, 03:24:52

Vorige topic - Volgende topic

tjenn

Citaat van: Pinocchio op donderdag 12 december 2024, 23:18:38Je kan allerlei gif producten gebruiken maar voor een langere periode tijdens afwezigheid zijn motballen wellicht het meest geschikt. Muizen en ratten houden niet van de geur. Motballen lossen traag op en verspreiden de geur voor verschillende maanden (vooral in een kleinere ruimte onder de motorkap) en zijn bovendien goedkoop.
Bedankt voor de tip zal dat eens proberen weet nu wel niet dat het in de Filipijnen te vinden is? Ik had een apparaatje in het motor blok geplaatst dat licht flashes en schril geluid maakte maar zonder resultaat. Zou zogezegd het ongedierte verjagen. :denk:

folkertjong

Kano

Heb er ook veel last van gehad. Een keer waren de kabels zo doorgeknaagd dat de auto naar de garage gesleept moest worden. Heb van alles geprobeerd, ook mottenballen, rattenverschrikker, lamp laten branden onder de auto etc. maar het enige wat echt hielp waren rattenklemmen en rattengif.
Ook kwamen de muizen/ratten via ventilatiegaten de auto binnen en zaten zelfs in het luchtfilter binnen. Heb toen alle gaten met fijn gaas moeten afdichten.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

tjenn

Zal dat allemaal eens proberen voor ik terug vertrek meestal blijf ik maar een 4 tal maanden in BelgiĆ«. Heb er al last van gehad maar deze keer was het erg er stonden een hele hoop errors op het dashboard  een geluk dat ik nog naar de garage kon rijden. Ze hebben er hun werk mee gehad en heeft wel wat gekost. :-(